NEDEN ArTeCRobot Okul Eğitim Sistemi

 

 

Madde I.     ÖNCE SÜRDÜRÜLEBİLİNİR EĞİTİM

 

 

•TÜM DERSLERE UYARLANABİLEN BİR SİSTEM!
•Çünkü ArTeCRobo müfredatı tüm dinamikleri ÖNEMSİYOR
 
 

Madde I.     ULUSLARARASI KABUL GÖRMÜŞ BİR EĞİTİM SİSTEMİ

 

ArTeCRobo eğitim sisteminin Japonyada 600 bölgede programlama dersleri vermektedir. Başta Asya, Avrupa ülkeleri,  Amerika, Avusturalya, İspanya, Kanada, Fransa, Endonezya  gibi ülkelerin tamamında uygulanan bir eğitim sistemidir.

Dünya genelinde 85 ülke ile tüm dünyaya yayılmış bir eğitim ağı mevcuttur.

Eğitimde reform sayılacak, yenilikçi bir yaklaşım ile bütünleştirici ve proje temelli bir eğitim sistemi.

 

 

 

 

Madde I.     PROGRAMLAMA

 

Küçük programcılar için simgelerle programlama

 

   

 

Hızlı başlangıç
Programlama mantığına yumuşak bir başlangıç için, "simge" yazılımı mükemmeldir! Okul çocukları, programlarını oluşturmak için simgeleri ilgili kutuların içine sürükleyip bırakmalı, ardından bunu robotlarına aktarmalıdır.

Programlama
Simgeler, çocukların parametreleri program satırlarına yerleştirildikten sonra ayarlayabilecekleri eylemleri (ileri, geri vb.) veya programlanacak parçaları (motor, LED vb.) temsil eder.

 

Daha büyük çocuklar için "Scratch" blokları ile programlama

 

 

CM1 / CM2 okul çocukları için, robotlarını özel olarak uyarlanmış bir Scratch sürümünde (Studuino) programlayabilecekleri iki ara yüz sunmaktadır.

 

Bir robotik parça
Bu ara yüzde, komut dosyası alanına blokları sürükleyip bırakarak bir program oluşturup daha sonra robotlarının programlanabilir kartına aktarırlar.

 

Bir animasyon bölümü
Bu ara yüzde, okul çocukları ekranda bir veya daha fazla karakteri canlandırır. Bunları bir kontrolörden veya kitin parçalarıyla yapılan bir joystick ile kontrol edebilirler.

 

İlkokul müfredatında robot programlama

 

Döngü 2: CP, CE1, CE2

"CE1'den, öğrenciler hareketleri uygun programlama yazılımını kullanarak kodlayabilirler ve bu da onları basit algoritmaları anlamak ve üretmek için CE2'ye yönlendirir."

Döngü 3: CM1, CM2

"Tespit etme veya hareket aktiviteleri (bir robotun veya bir karakterin hareketlerini ekranda programlama) veya geometrik aktiviteler (basit figürlerin yapımı ) vesilesiyle programlamaya başlama yapılır veya basit şekillerden oluşan şekiller. "

 

Çırak programcıların üzüntüsüne ayak uydurmak için, her bir kitimiz için kompozisyonuna göre robot modelleri mevcuttur.

Artık hayal gücünüzün dışında robot modelleri hayal etmekte ve olasılık aralığını genişletmek için başlangıç ​​kitini yedek parçalarla tamamlamakta özgürsünüz.

 

 

 

Madde I.     Programlamayı öğrenmek için robotik kitlerimizin güçlü yönleri

Yaratıcılığı davet eden robotik kitler

 

 

Kitlerimizle, robotunuzun hem yapımında hem de programlanmasında yaratıcı olmanız gerekir.

 

En ünlü tuğlaların aksine, kitlerimizin tuğlaları ve parçaları, çok sayıda olası konfigürasyonda birbirine tutturulmuştur. Aslında, farklı yapı tuğlası modellerinin yapısı, yatay, dikey ve çapraz olarak birbirine tutturulabilecek şekildedir.

Aynı tuğla seti ile birçok farklı robot modeli oluşturulabilir ve hayal edilebilir!

Bu tuğlaların iki önemli avantajı vardır:

  • Yapılandırmaları ve açıklıkları sayesinde karmaşık robotları hızlıca ve birkaç tuğla ile oluşturmaya izin verirler.
  • Öğrencilerin kendilerini temel olana, yani algoritmaların geliştirilmesine adamalarına izin verirler.

 

Madde I.     Çok çeşitli elektronik parçalar

Kitlerimizde veya yedek parçalarda önerilen programlanacak elektronik parçalar, size robotunuzu birçok farklı şekilde canlandırma özgürlüğü vermek için çeşitlidir.

Arduino ve ESP32 kartlarıyla, robotunuzu motorlar ve servo motorlarla hareket edecek şekilde programlayın. LED'leri ve sesli uyarıları etkinleştirin. Her türlü sensörle (ışık sensörü, ses, kızılötesi, dokunma...) çevresini anlamasını sağlayın

Herkes tarafından programlanabilen Robotik kitlerimiz evrenselliği hedefliyor!

Programlanabilir robotlarımız sadece yeni başlayanlar ve deneyimli programcılar için değil, aynı zamanda işletim sisteminize ve aracınıza da uyum sağlarlar.

 

 

Madde I.     Her seviye için yazılım ve dillerde ilerleme

 

Simge
Çocuklar robotlarını simgelerle kolayca programlayabilirler. Eylem simgelerini programın ortak iş parçacığı görevi gören satıra yerleştirin. Bu yazılım, parçalarını programlamaları için onlara rehberlik eder.

 

Scratch (Studuino için)
Studuino, robotlarımızı ve video oyunlarımızı programlamak için klasik Scratch'in bir uyarlamasıdır. Programınızı, blokları sürükleyip komut dosyası alanına bırakarak oluşturun.

 

(ESPeRobo birlikte) Python
ile bir sonraki seviyeye götüren Python! Bu basit, özlü ama güçlü söz dizimi dilinde kod satırları yazın. Daha sonra C diline girmek için mükemmel bir sıçrama tahtası.

 

C ++ dili Scratch üzerinde geliştirilen programı Arduino dilinde
dışa aktarın ve bu dilde geliştirin.

 

Madde I.     En yaygın medyada program yapın 

Windows, Mac, Raspberry Pi uyumlu
Robotlar şu 3 işletim sistemi altında programlanabilir: Windows, Mac ve Raspberry Pi.

 

 

PC ve tablette
programlayın. Robotları PC'de programlayın, aynı zamanda tablette Tickle yazılımı ve Bluetooth modülü kullanarak .

 

Micro: bit programlanabilir kart 

Kendinize özel bir genişletme kartı sağlayarak robotlarımızı açık kaynaklı Micro:bit kart ile 

programlayın ve birbirleriyle etkileşime girmelerini sağlayın ( video ).